This crap would never touch my lips

Sötsaker som jag aldrig någonsin skulle kunna hetsa:









skulle verkligen aldrig ens stoppa det här i munnen. kanske för att jag inte gillar det! Min stora last är ju choklad, så jaaaa, lägg till kakao och jag äter med säkerhet upp det under en hets!

Sjukt egentligen, jag skulle inte ens kunna äta en ruta mörk choklad utan att känna att jag har failat, just för att choklad känns så himla förbjudet annars. Stört, jag hade liksom garanterat gått ner i vikt om jag åt 100g choklad om dagen, men så enkelt är det ju inte! dessutom inte hälsosamt, men vem fan är hälsosam i den värld vi bloggare lever undrar jag?

Kommentarer
Postat av: Belle

Ingen! Haha. Jag hatar också såna "brödbakverk", med sockerkaksbotten. Sedan är jag inte så förtjust att hetsa sötsaker överhuvudtaget. Om jag hetsar så är det möjligtvis glass som är sött.

2011-08-24 @ 06:16:54
URL: http://throwitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0