Störda tankar?

Vaknade för en halvtimma sen av att solen lyste rätt in i mitt fönster, så skönt med en soldag faktiskt, men förmodligen en av de sista sommardagarna nu. Känns underligt att jag inte ska bänka mig i klassrummet imon tillsammans med min underbara klass och ta sig igenom ytterligare ett helvetes år i skolan.. skulle faktiskt gärna ha gjort det. På något sätt gillar jag tryggheten i skolan tror jag. Att inte riktigt behöva ta ansvar. Jag kanske är ensam på den fronten?

Jag är faktiskt skriven i skolan till slutet av detta året då mina issues gjorde det lite svårt för mig att ta igen en kurs som jag skulle göra själv eftersom jag tidigare bytt linje. Yey här har vi bruden som averkat 4 år på gymnasiet och ska fortfarande tillbaka. Men vafan jag bryr mig inte.


Den här veckan gick ju helt otroligt fel redan från start så därför ligger jag kvar på ungefär samma vikt, och det är jag jävligt tacksam för eftersom den rent utsagt gick skit!
Tänker att jag faktiskt hade kunnat väga mindre nu om jag skärpt mig i början av veckan. Men som sagt nu har jag ju bestämt mig och neråt ska det gå!!!!!

Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: e

En vecka och en dag ja.

Oförståeligt men hehe

2011-08-21 @ 12:58:05
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

Jag är grymt lättad över att ha gått färdigt skolan nu, men samtidigt kommer jag nog sakna den.. Att inte riktigt behöva ta ansvar is teh shit.

2011-08-22 @ 10:06:48
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0