Pinsamt!



Godmorgon!

Är lite seg efter idag och hatar att vakna så sent men det får bli så på helgerna eftersom jag ändå måste vara uppe så länge.

Så vet ni vad världens största klant råkade göra på jobbet igår?
Jo jag skulle in i förrådet men råkar ta utrymningsdörren istället och gör så att det tjuter som F A N i hela lokalen, brandlarmet gick alltså och alla gäster blev livrädda och vakterna sprang runt som galningar för att dem inte visste vad som hände. Det var riktigt pinsamt faktiskt, mådde dåligt över det hela kvällen haha. Här har vi bevisat att jag inte kan följa några som helst lätta instruktioner... BRA SOFIE


Blev i alla fall lättad när jag vägde mig idag. trodde jag skulle väga massa efter att ha klantat mig så mycket men jag kommer nog faktiskt att få en lägre vikt på måndag trots att jag failat i veckan, så det känns skönt.

Jag har ju sagt att jag ska klara det här nu!

Kommentarer
Postat av: ana

Bra att vikten inte var en flopp! :)

Sv: Tack, jaa men det var ganska lätt i Marocko, då det är varmt, man dricker massor med vatten, går i trappor och det är svårt att få tag på taxi ;(

2011-08-20 @ 21:29:49
URL: http://mywaytoselfcontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0