Måndag

Heej på er!

i lördags skrev jag ju att jag inte skulle jobba men jag blev inringd ändå så jag han inte blogga då och igår körde jag och brorsan iväg min syrra och hennes pojkvän till flyget utanför göteborg eftersom dem ska iväg tilll frankrike en vecka. Vi tänkte dra in en sväng på liseberg efter men det spöregnade hela dagen så vi struntade i det och åkte hela vägen hem igen istället.

Anyway.. idag är det måndag, vilket innebär nystart för alla igen, oavsett hur bra det går för mig så har jag alltid en nystart på just måndagar. Gick ju ner 1.4kg sen förra veckan och tills nästa måndag SKA jag se 5:an på vågen, de ska nog inte vara några problem hoppas jag.

Idag är jag bara sugen på cola light och det är ju faktiskt helt okej, så jag tror nog att jag sticker och köper mig en flaska sen faktiskt.

Hoppas ni mår bra och att även ni börjar på en ny och fräsch vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0