konstateringar igen

Godmorgon!

Nog för att jag lagt mig tidigt nu för tiden, men att vakna klockan 07.00 på morgonen av sig själv är väl lite att ta i.


Jaja har avnjutit en god frukost som landade på 192kcal, vad gott yoghurt kan smaka när man snålat dagen innan, kändes nästan som jag belönade mig själv, med lätt yoghurt liksom haha.

Men idag funderar jag på att hoppa dieten, kände mig liksom superhets sugen igår ett tag och det var ett under att jag faktiskt lyckades stå emot, igår fick jag ju tillochmed förbjuda lättyoghurt trots att det skulle kunna få mig att inte hetsa. Det är ju bättre att äta en skål lättyoggi och hamna på några fler kalorier än att hetsa 345436kalorier direkt. Dessutom vill jag verkligen inte spy, bara gå ner i vikt och bli smal


Smygvägde mig lite igår och såg en jättefin siffra på bara några dagar, men jag uppdaterar vikten på måndag, ska inte väga mig igen förens då.


Men kom ihåg att belöna er emellanåt, då undviker man lättast hets, om det inte är så att man överäter istället, det kan lätt hända mig.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

mest vattten efter en kass helg..(vecka...) (månad) hehe

2011-08-11 @ 11:38:35
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0