I hate myself



Vet inte vad jag ska skriva egentligen, skulle hellre skriva i min riktiga dagbok nu men orkar inte ta fram den och skriva för hand.

Det var längesen jag kände mig så otroligt äcklig och det är absolut inget jag vill göra igen på ett tag, idag har jag varit ett riktigt äckligt monster, jag hatar mig själv, jag hatar min kropp och jag hatar hur jag är.
Jag har ställt in en träff imon med kompisar för att slippa känna mig äckligt tjock och dessutom riskera att äta där eftersom vi oftast lagar mat när vi ses om vi inte går ut.

jag tänker välja säkra kort i framtiden, jag vill ju det

godnatt

Kommentarer
Postat av: a

ååh vad trevlig! :) japp, jag ska börja plugga på högskolan. läskigt att flytta! bor liksom 30 mil därifrån. vad tycker du om staden?

2011-08-12 @ 09:16:53
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/
Postat av: a

sv: ja jag har hört att folk sagt att den är liten. :) men jag tror inte att jag kommer tycka det, då jag bor i en håla nu såatt haha! jag ska bo vid bymarken eller vad det kallas :) ska studera grafisk design på tekniska förresten!

vad gör du för något? pluggar du? :)

2011-08-12 @ 15:51:10
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0