Evil thoughts

Shit vilket hetsbehov jag fick nyss.. Hur kommer det sig egentligen, typ första dagen efter en hets är svår men man är så äcklad av sig själv att det är enklare att verkligen vilja undvika mat, efter ett par dagar så vill man bara häva i sig igen, känns som om jag aldrig kommer lyckas för jag vet ju att det inte har varit sista gången jag failade..

Jag fick äta min tonfisk tidigare idag bara för att jag var så hets sugen, behövde bli mätt så att jag inte skulle vara lika sockersugen längre, så jaa nu har jag ätit vad jag får äta för idag, hoppas bara att det är tillräckligt och håller mig på banan tills imon.

Jag vill ju förhelvete inte hetsa egentligen, det vet jag ju, och jag vill absolut inte spy, jag orkar inte!


Jag måste våga tro mer på mig själv, men jag vågar inte eftersom jag bara struntar i det sen.

Kom igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0