DEPP! misslyckad



Lyssnar sönder Belindas låt be free, otroligt bra faktiskt.

Inser hur patetisk jag är
hur fet jag är
hur otillräcklig jag är
äcklig
ful
störd
mitt liv är så otroligt tråkigt.

Jag ska bli smal. Dagens intag kan jag faktiskt vara nöjd med. Man går ner i vikt om man äter så, men det gör jag ju inte varje dag.. Jag känner mig väldigt splittrad.

Är jag ensam om att det är lättare att kontrollera hunger på nätterna? för mig känns nattmat aldrig rätt så det är liksom ute ur min värld... då slogs jag av en ganska bra tanke. Jag sover på dagen och är uppe på natten, det borde ju hjälpa mig att inte äta lika mycket i alla fall. Dessutom gör jag ju inget på dagarna och är pigg på natten på helgerna när jag jobbar..

okej, det kommer kanske inte fungera men det är ju en bra tanke faktiskt.


Nä fyfan, jag hatar mig själv idag, är villig att gå långt för att slippa finnas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0