dag 3



Frukost: kaffe

Lunch: sallad och gurka

Middag: 1burk tonfisk i olja

Totalt: ca 300kalorier


Lyckades hålla ännu en dag med ABC-dieten, knappast något att skryta med.. imorgon fyller bror år och då kommer vi nog både att fika och käka middag? aah jag vet inte, känner på mig att det kommer bli en fail dag, men vi får se.

Btw: var ute med min andra bror för att hitta en present och jag tänkte att då tar jag på mig shorts eftersom det är sommar lixom, men vafan.. måste ha missat att det är höst ute för det var SVIN kallt ute!! fyfan för höst och vinter. dessutom var de ju bara jag på hela köpcentret som hade shorts på mig, härligt, alla kunde kolla på min fettoben. Äckligt!

jag kryper ner framför ytterligare avsnitt av supersize vs superskinny nu, fryser som attans så täcket lockar.

Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0