Cola light cravings

Sitter och pausar/lunchar framför datorn nu med ett glas cola light, jag var riktigt sugen på det idag faktiskt.

Brorsan har försökt övertala mig hela förmiddagen om att åka och luncha ute på chili thai, riktigt kaloririk mat asså.
hade precis tänkt ge mig och välja att bara ösa tallriken med mest sallad när lillebror bestämde sig för att haka på istället och jag slapp. Känns bra faktiskt. Lovade honom förra veckan nämligen att följa med men nu äter han ju där idag så förhoppningsvis vill han inte äta där en gång till denna veckan.


Jaja har skrivit en lista på en massa saker jag sa göra idag och har hittills bara strukit 3 av 8 saker att göra.. så jag har ju endel kvar asså.

ska läsa lite bloggar innan jag fortsätter.

puss

Kommentarer
Postat av: a

mh, cola light. <3



förresten, kan jag inte få ditt mobilnummer? så att jag kan höra av mig när jag kommit ner till staden och sådär :)

2011-08-15 @ 17:36:36
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0