01.12



Har precis druckit en kopp av mitt favorit te och insett hur jävla värdelös jag är, hur ful jag är, hur fet jag är, hur misslyckad jag är, hur totalt fel hela jag är..Det gör ont, jag vet inte vad jag ska göra.

Jag oroar mig för imorgon, mormor fyller år och vi ska dit en sväng jag och min syster på dagen med blommor, vi ska fira henne på lördag nämligen. Jag är världens sämsta barnbarn helt klart, anledningen till att jag nästan aldrig är där är för att man alltid blir bjuden på en massa saker som är svåra att säga nej till..

och sen på lördag ska vi ut och äta, jag har kollat igenom menyn i förväg och insett att jag kan ta en sallad där som låter helt ok, men samtidigt när alla andra äter oxfilé och grejer så är det ju svårt att motstå det, jag äter nästan aldrig ute och har inte ätit en lagat måltid på jag vet inte hur länge.. i alla fall inte regelbundet..


Äsch, jag bara svammlar? ( och kan tydligen inte stava) jag går upp och gör ett nytt försök till att sova.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0