Hej

Jag är sjuk. Så jävla tråkigt, jag hatar att var sjuk, är nästan aldrig sjuk.
Har ont i huvudet, täppt och halsen gör sviinont så hostar jag på det...

Det enda positiva är väl att jag inte är så speciellt matsugen, har inte ens fått i mig mer än 100 kalorier idag, åt 2 kyckligköttbullar (rekomenderas inte) och lite sallad till middag.

imorgon fyller pappa år och då ska vi köpa tårta och fika och grejer. det är alltid sånt som hamnar i vägen när jag försöker att lyckas, sånt som gör att man inte riktigt kan bestämma helt själv. Som på lördag åker jag till Gran Canaria igen och då måste man typ äta. pappa är stenhård när det gäller att äta. men det ska nog lycks ändå.

Tur att han vet att jag faktiskt inte är så förtjust i tårta, det har jag aldrig varit. Gillar i princip bara prinsesstårta och vi ska äta någon chokladtårta.. njaee sådär, jag borde be dem att köpa hallontårta istället, jag hatar hallontårta så jävla äckligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0