Godmorgon

Trots att jag åt mycket igår (spydde iofs upp det) så har jag gått ner i vikt tills idag igen -0.6kg.
Jag gillar egentligen inte att väga mig varje dag, men går det neråt så blir man ju så jäkla pepp.

Funderar på att träna men har fortfarande lite ont i halsen vet inte riktigt hur jag ska göra, man kan ju köralite lätt kanske?  har ju inte fått träna på hela veckan. Får egentligen inte träna idag heller för farbror doktorn.. men att dansa lite lätt framför zumban borde väl inte vara något problem?. Ne såfår det bli åtminstone en liten stund



när jag tänker efter åt jag egentligen inte så mycket mat igår, det var mer att det var kaloririkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0