Vännen min

Nu har min fin fina vän åkt igen och kvar av henne finns endast hår på min soffa som hennes hund fällde (haha)
Jag måste lyckas gå ner i vikt. Min kompis är jätte smal och så snygg, jag vill oxå...

Däremot fick jag höra av henne att jag var smal, och det är ju kul däremot måste hon ljuga eftersom hon är så mycket smalare och jag är fetare än henne..
Mamma sa oxå att jag var smal idag smalis sa hon till mig. Varför kan man aldrig lita på deras ord för? jag ska ner i vikt så snabbt som möjligt.

Ikväll är det nyår oxå och vi ska äta mat med några vänner.. ååååh jag vill inte. Jag ska i alla fall inte äta något innan. Så det får bara bli middag idag och INTE någon stor portion.

Nu är det dags för mig att åka upp till stallet och rida en stund. Sen ska jag göra mig iordning för ikväll. Får väl se om jag hittar något att ha på mig. iofs vet jag redan vad jag ska ha på mig. Kände mig ganska tjock i den bara när jag såg mig i spegeln UschUsch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0