Mornin

Sitter och äter clementin, Typiskt! jag som bestämde mig för att inte äta något mer än middag idag efter som vi ska äta hela familjen och det är svårt att säga nej då tycker jag. Däremot kommer jag inte äta mycket. Absolut inte en hel portion NO WAY

Gjorde frukost åt min syrra nyss, och när jag skulle hyvla osten så skakade jag så mycket att det knappt gick och när jag skulle hälla i oboy i ett glas, så höll allt på att komma utanför för att jag inte kunde sluta skaka..
 anledningen till att jag äter en clementin nu.

Apelsin och clemetin är så jäkla gott har jag kommit på. Mycket godare än äpple och päron.

Ska dra mig neråt stan med pappsi nu och fixa lite inför syrrans födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0