MK Feelings



-Hon är så sjukt snygg och perfekt

Idag har jag inte ätit mycket alls, Men nu får jag ångest för att jag knappt kan släppa min apelsin med blicken. Jag vill kunna stå emot bättre..
När jag står nere i köket och mammas sambo kommer in i köket kan jag aldrig äta. Det känns som om han tycker att det ända jag gör är att gå i kylskåpen och äta mig fet. Förra året däremot så undrade han om jag ens åt något..
Jag vet inte riktigt, det är en känsla jag får när jag går in i köket och han är där. känner mig äcklig då fet och ful.

Jag klarade av ett skidpass idag i alla fall med bara lite gröt imagen och efter ett simpass. Ville inte äta apelsinen men ska upp och rida min pålle nu och hon vill nog att jag ska orka rida henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0