Euwe!

Kom precis hem från tränigen (simmade) vi tog det iofs ganska lugnt men ca 50 min var vi i plurret.
Asså blir man tjock av att simma eller? jag såg inte en enda människa som inte vägde under 60kg typ.
 Hur vågar man gå runt och se ut sådär? Absolut inget illa mot personer som är större, man väljer ju hur man själv vill se ut. Jag ska bli smal! smalare snyggare perfekt ska jag bli.

Jag sitter och försöker trycka i mig havregrynsgröt. Gjorde bara 1/3 portion men det vill inte ner, och maten blir ju inte godare direkt för att den är kall och klibbig uschuschusch!!! äckligt tänker slänga resten.

Nu ska jag slänga på mig skiddressen och ge mig ut en vända i spåret med pappa. blir väl någon timma eller så.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0