Ångest

Känner mig lite som honom faktiskt


Gick och la mig vid tolv inatt och ändå kunde jag inte sova på hela natten, det enda som gick in i hjärnan var de två siffrorna jag skrivit på min handled som visar vilken målvikt jag vill nå.

Jag kan nästan aldrig ligga mer än en halvtimma i sängen innan jag måste göra något annat för att sedan börja om och försöka sova igen.. Hate it!

Anyway har sprungit runt och flashat mig i bikinin här hemma en stund, tur att det bara är jag som är vaken. Tog på mig trosorna som sitter åt lite mer om rumpan så dem inte åker av när man ska hoppa i bassängen (jag ska simma) men istället smiter dem åt så att jag känner mig fet för att fettet väller ut på sidorna istället uschusch. Det känns så i alla fall.

Ska dra iväg och hämta bilen hos pappsi så att jag kan hämta upp en vän för att kunna bege oss mot simhallen.
Vilken tur att man är utvilad(ironi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0