Tisdag - Trööööött

Lägger in en bild från resan

 

Godmorgon!

 

Är riktigt jäkla trött idag och sitter här med en stor kopp kaffe och ett fat med frukost och försöker vakna till.

Mumsar på ett äpple, en kiwi och några russin. Tar bilder idag också.

 

Tänkte dra mig ner på ett pass som börjar klockan 10 så att jag är hemma i tid tills det börjar bli sådär skönt att sitta ute i trädgården för att läsa. En sån glidare är jag.

 

Är bara så sjukt trött att jag skulle kunna somna igen, dessutom är mitt hår så jäkla äckligt att det kommer bli pinsamt att visa sig.. hoppas jag inte träffar någon som jag känner!

 

Ha en bra dag allesammans!


Kommentarer
Postat av: --

Åh vad jag blev sugen på att åka utomlands x) Ser ju så härligt ut.. :P

2012-03-13 @ 10:51:32
URL: http://notontop.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0