This is not an easyout it´s a WORKOUT

Ibland har jag nog lite pli på mig i alla fall. Kom precis hem från step passet, tog dessutom en annan väg hem sen idag MÖRDARBACKAR. Så jag har fått ordentlig träning. Men enligt mig så räcker ju inte det som vanligt. Börjar bli lite trött på mig själv att jag måste träna minst fyra timmar om dagen för att det ska kännas OK nu förtiden. Men det är väl bra i alla fall. Man ångrar aldrig en träning.


Idag körde jag på den där "OOPS, passet är bokat nu MÅSTE du gå ner och träna för det går inte avboka längre. Jag tar mig alltid ner då"

Sitter och funderar på vad jag ska äta till lunch.. kommer inte på något och syster är i köket vilket gör det mycket svårare att hålla på med mått och grejer. För då vill jag vara själv.

Kommentarer
Postat av: Embla

sv: Aah, vad bra :D Tack!

2012-03-20 @ 16:31:04
URL: http://thinonlymatters.blogg.se/
Postat av: a

sv: tack. älskar dig <3

2012-03-20 @ 16:47:07
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0