fundering fundering

Godmorgon!
Sov lite halvtaskigt inatt också och jag tror jag håller på att bli förkyld. Alla syskonen är sjuka och det är bara jag som har klarat mig hittills men det känns lite vanskligt nu måste jag säga.

Måste egentligen ge mig iväg till träningen nu också, men benhinnan gör ganska ont idag, och det känns som en dålig ursäkt eftersom jag vet att jag inte skulle vila två veckor för att det skulle gå över ändå, och då kan man ju lika gärna åka ner direkt och köra. hmm!

ähh jag drar ner vi hörs!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: -

Tänkte bara säga att jag startat en viktblogg, du får gärna kolla in ♥! Jag har bara skrivit ett par inlägg hittills men fler är på väg.

2012-03-20 @ 12:18:31
URL: http://hungrigare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0