Förbannad!

Blev precis riktigt pissed of här hemma när vi skulle äta lite lättare lunch tillsammans jag syrran och pappa. Eller aah dem hade nog inte kallat det lunch, Fika sa dem.. men i alla fall.

Syrran: Kan jag ta din mini yoggi
Jag: Men du har ju hela kylen full av annan yoghurt måste du ta den som är köpt till mig då??
Syrran: Jaja jag tar vaniljkesella då, men jag måste blanda ut med din kvarg
Jag: Jaha ska du ha den också? den köper vi ju faktiskt bara enbart till mig.


Jag plockar fram en skyr och tänker äta den istället. Då kommer pappa å bara åååh jag har testat den förrut men vill testa igen och sticker ner skeden i den. Jaha liksom det var då fan. Jag hatar när folk är i min mat jag kokar av ilska hur länge som helst efteråt, har fortfarande inte lugnat mig.
Jag sa att han lika gärna kunde äta upp den också och tog ett knäckebröd med keso på istället. Har stängt in mig på mitt rum och tjurar och jag undrar
- Är jag allvarligt störd?


Fattar inte varför jag är så jävla förbannad.

Har redan tränat över tre timmar idag, och ätit ett äpple till frukost, några godisbitar och ett knäckebröd till lunch. Ligger redan på ett stadigt minus i antal kalorier men drar ner till gymmet nu. Kanske hinner crosstraina lite innan passet börjar.

Chilla, S chilla!


Kommentarer
Postat av: skinnydipppin

haha, jag förstår hur du känner dig. blir också frustrerad av att bara läsa det. haha.. ja vi är störda.



men jag tål inte när nån rör mina saker överhuvudtaget. kan tänka mig att det är samma sak för dig med, men det har bara utvecklats lite med ÄS.



:)

2012-03-24 @ 16:46:05
URL: http://skinnydipppin.blogspot.se/
Postat av: R & S

Åh vad störande. Skulle inte klara av om någon gjorde så, eller tog den mat som är köpt till mig. :/

2012-03-24 @ 20:52:13
URL: http://feelthebones.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag håller med både dig & skinnydippin! Mitt är mitt & deras e deras!

KRAM<3

2012-03-25 @ 20:20:48
URL: http://bmisjutton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0