-1,2kg

Idag igen... whaaat! Fast jag drack inte så bra efter min kompensation heller, antagligen uttorkad? Men har klunkat vatten och tagit mig en kaffe nu i alla fall.

Idag är jag så otroligt jävla seg. hade ställt klockan på halv tio men när den ringde så tryckte jag bara av den och somnade om. Det bästa jag kunde göra efter en massa nätter av dålig sömn. Vaknade vid halv ett och fastnade på en blogg som flög mig två timmar fram i tiden... nörd!!! att någon annans liv kan vara så spännande.

Det kommer vara lätt att fasta idag. Trots att jag har en massa hetsmat kvar sedan igår och förpackningar som jag inte ens han öppna ( ibland tror jag att jag kan få i mig mer än jag orkar asså, men erkänn att det är hemskt när något tar slut under hetsen och man fortfarande är sugen på det...katastrof enligt mig då.) så är jag inte ens sugen på att plocka fram den där nu.

Det är bara att ifrågasätta sig själv åt fel håll antar jag?

Istället för : Är du sugen på godis S?
Så frågar jag mig: Är du sugen på att stoppa fingrarna i halsen?

Knappast.. konstigt då att jag faktiskt ibland tänker att. Jaa! jag är villig att göra allt bara jag får hetsa.. Äckligt ju!

Ska förmodligen promenera med mamma när hon kommer hem från jobbet, läsa lite grann och sen gå på bio med brorsan ikväll. Vi ska se hungergames. Hoppas den är bra nu. Någon som sett den?

Kommentarer
Postat av: e.

Jag har sett den och är lite av ett fan haha :>

Men jag har ju också läst alla böckerna och i och med att jag därför har all bakgrundsfakta tror jag att jag uppskattade filmen mycket mera än någon som inte läst böckerna.

2012-03-29 @ 16:21:27
URL: http://whatifiwasthin.blogspot.com
Postat av: Ellen

Ja, Hungerspelen är grymt bra! Rekommenderar den starkt! :D

2012-03-29 @ 17:12:30
URL: http://blifintsmal.blogspot.com
Postat av: e.

sv: 3st :) hungerspelen, fatta eld och revolt. jag har bara läst dem på svenska :>

2012-03-29 @ 18:09:43
URL: http://whatifiwasthin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0