Rockat dagen - på sätt och vis

Har lagt mig i sängen och tänker kika på en film som jag kan somna till. Har inte så jätte mycket att dela med mig av just nu. Har rockat rockring som en galning idag (inte ovanligt dock) och varit ute och gått och bara tänkt en massa. Shit vad mycket jag tänker asså. Galet mycket.
 
Bjuder på en bild av min frukost som idag bestod av morotskakagröt med egengjord vaniljkvarg och riven morot som topping. smakade riktigt gott faktiskt. Är inte något jättefan av gröt annars. men detta var supergott.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut reccept, vore snällt:)?

2012-07-03 @ 23:24:14
Postat av: R & S

Åh, kan du lägga upp receptet? ^^

2012-07-04 @ 01:55:45
URL: http://feelthebones.blogg.se
Postat av: Emma

Åh vad gott det ser ut! Kan inte du lägga upp ett recept? :)

2012-07-04 @ 08:34:13
URL: http://dyingtryingcrying.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0