Det klassiska - Jag är tillbaka inägget..hrm pinsamt!

Hej hej!
 
Ser att endel kikar in här ibland trots att jag inte skriver, och jag vet hur tråkigt det är att gå in på en blogg och hitta samma gamla inlägg som alltid överst på sidan...boring..
 
Har bestämt mig för att strunta i om folk som känner mig har hittat hit eller läser ibland.. jag kan inte göra något åt det ändå. Dessutom vill jag inte byta blogg. Så om jag uppdaterar så är det HÄR jag kommer att uppdatera.
 
Livet går upp och ner mest hela tiden och svaret på frågan "hur mår du" kan ändras radikalt på bara ett par minuter.
 
Så, what to say? Tragiskt att jag inte har gjort ett skit i princip sen jag tog studenten förra året. Men jag orkar inte och jag vågar inte... jag är en fegis med social fobi men det visste vi ju redan.
 
Blev avundsjuk på alla er bloggare som träffades på peace and love. Ville också vara med. Känna gemenskap. Träffa folk som förstår utan att behöva säga ett ord.
 
Ja nu sa jag emot mig själv som skriver att jag har social fobi och sen att jag vill träffa er alla. Men det vill jag. Jag kan ju inte låta det stå i vägen för att träffa andra människor.
 
Har stött bort så sjukt många vänner att det inte är klokt. Måste skärpa mig.
 
 
Senaste tidens dilemma: googlar runt på peruker och löshår eftersom jag snart har nada hår kvar på huvudet. känns lite, ganska SJUKT jobbigt. Hej fintis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0