12.15

Ligger i sängen och kollar DH as usual. Började från första säsongen och är redan inne på tredje nu.

Hej nörd som inte gör något vettigt i sommar.
 
Jag tycker inte alls att det känns som riktig sommar. Jag har nog bara gått i shorts typ två gånger. Inte badat något eller åkt iväg till någon strand och solat. Ligger inne och försöker gömma min foodbaby så gott det går.
Måste åtminstone försöka skärpa till mig lite nu. Jag måste försöka sluta upp att spy.
Jag vill få ur min kropp ur "spyläge" om ni fattar vad jag menar, vilket ni gör.
 
Är inne på andra spyfria dagen igen yay me eller? Nää för jag åt faktiskt ganska mycket igår. Fast då borde jag vara stolt över att jag lyckades hålla mig?. Okej okej, jag får väl acceptera att jag kanske går upp i vikt genom att försöka sluta spy men jag måste låta saker och ting ta den tid det tar. Det är omöjligt för mig att gå ner tio kg på en vecka liksom. Genom att låta det ta tid kommer det förmodligen gå bättre.
 
Även om jag åt mycket igår så tränade jag ganska mycket också.
 
förlåt för en massa tråkigt babbel som vanligt. Ska bli bättre på att blogga om roliga?!? wtf grejer..

Kommentarer
Postat av: e

Haha, komiskt. Jag har också börjat se om dh från första säsongen, precis börjat på tredje! ^^

2012-07-11 @ 14:08:00
URL: http://truthbetoold.blogg.se
Postat av: e

sv: Nej gud nej. Jag började inte följa DH förrän mitt i serien, typ femte säsongen, därför jag ser om den. Hehe :)

2012-07-11 @ 14:59:01
URL: http://truthbetoold.blogg.se
Postat av: Missa

Du tänker väldigt förnuftigt ska du veta och du kommer att bli spyfri! Lovar :) jag har blivit spyfri nu.

2012-07-12 @ 15:59:19
URL: http://perfectlythin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0