När man vill mer än man egentligen klarar av

Tog mig iväg till träningen, galet vad härligt det var att röra lite på sig igen. Jag trivs på det där golvet asså.

Tyvärr gjorde sig min höft påmind när jag gick ner till träningen idag. Som tur var så känns det inte när jag kör passen, bara när jag går *pepparpeppar* man skulle nog kunna tro att jag var handikappad när jag gick hem.
Jag typ böjde benen och haltade hem och ibland gick jag i sidled haha. Han knappt över övergångstället innan det blev rött igen och då är det illa.... vet inte vad jag ska göra, får väl ge mig själv extra mycket tid när jag går till träningen så att jag hinner gå i myrtakt om jag vill.

Med 1 timmas promenad, 1medelpass och bara makrillen som intag så får jag känna mig nöjd med dagen.

Tänker bädda ner mig i sängen med datorn och se en film.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: A

Stackare. Hoppas din höft blir bättre!!! :)

2012-01-04 @ 22:15:55
URL: http://workitout.blogg.se/
Postat av: S

Cykla är bättre för knän och höft!

2012-01-04 @ 23:20:40
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0