Irriterad!

Är lite lätt irriterad, lite småförbannad, ganska rejält irriterad egentligen och otroligt förbannad. Men det behöver ju ingen veta..

Har hunnit med 1 timmas promenad och ett step pass i spegelsalen. Antar att folket fick sig ett gott skratt, kossor som steppar är ju rätt kul att se, åtminstonne var det vad jag såg i spegeln.. Den här gången kunde kossan stegen bättre i alla fall eftersom hon gått på passet innan.

Fick cravings efter plocksallad på hemköp sen så jag måste erkänna att jag faktiskt gick in och köpte mig en. Det är ju okej sålänge man suktar efter bra mat.

Fast måste erkänna att jag nu blev så jävla förbannad att jag hellre skulle äta allt jag kommer över.. men måste släppa den tanken.

Springer ner och tränar igen istället

Kommentarer
Postat av: kate

Läs om artiklarna i bloggen om mjölk, ska man räkna kalorierna eller inte? vad tror du ?

2012-02-21 @ 20:11:14
URL: http://kateie.blogg.se/
Postat av: kate

Läs om artiklarna i bloggen om mjölk, ska man räkna kalorierna eller inte? vad tror du ?

2012-02-21 @ 20:26:30
URL: http://kateie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0