Godmorgon



Jag vaknar tidigt av mig själv varje morgon nuförtiden. Känns bra faktiskt och dessutom så somnar jag bättre på kvällarna då också. Beror delvis på att jag är så fysiskt trött efter all träning på kvällen, men det känns skönt att ha kommit in i en bra rytm.

Idag försvinner familjen igen och jag har huset för migsjälv i en vecka som vanligt. Faktiskt första gången som jag vill att dem ska stanna kvar på flera veckor. Jag brukar alltid längta tills jag får vara själv men det har funkat så bra denhär veckan. Men det är klart att det är skönt att vara ensam också.

Jag har lyckats sudda ut många misstankar om att jag fortfarande har störd syn om mat och träning. För på senaste tiden har jag pratat så vettigt om kost och träning att pappa häromdagen antog att jag faktiskt äter mycket bättre nu och hälsosamt. Var med honom och handlade i början av veckan och köpte på mig grönsaker frukt och massa sånt, sen ger jag alltid exempel på något onyttigt också så en kväll satt familjen och käkade kladdkaka (visserligen inte jag) Fast jag var inte bättre den dagen.. satt med handen i crunchypaketet = tjockis!


Aja ska inte sitta här och babbla, har precis käkat frukost, Japp lättkesella it was! Gosh i love it!

Ska göra mig iordning nu och dra mig ner mot friskis. Medelpass står på schemat

Ciao!

Kommentarer
Postat av: R

sv: Vad glad jag blir att du gillar min blogg! ^^ Har ingen aning om vem det är på bilden, hittade den på we heart it.

2012-02-12 @ 11:58:19
URL: http://thebeautyinugly.blogg.se/
Postat av: R

sv: Nej det är inte jag.. tyvärr..

2012-02-12 @ 13:52:16
URL: http://thebeautyinugly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0