Det var då typiskt!

HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA

När kära lilla mormor struntade i att köpa frallor på Ica mxi idag så tänkte jag direkt att YES jag kommer undan fika ännu lättare, BRA! men så fel man kan ha.

"Jag tänkte att vi åker till fiket idag istället och köper med oss därifrån det var ju så länge sen"

Jag vet att jag har en egen vilja och att det bara är mig själv jag ska hata när jag stoppar i mig alla siffror som gör mig tjock.

1 räkmacka och en...semla... gjorde att jag startade en hets när jag kom hem. Det sjuka är att jag satt och tryckte i mig semlan. Jag hatar mandelsmassa och sprutgrädde, men ändå satt jag där och bara åt. Så jävla vidrigt.

hade kunnat bara spy upp det egentligen men är så mycket lättare när man känner sig illamående mätt. Så vad hetsade jag?

Min hets:

1 räkmacka

1 semla

massa lättyoghurt med crunchies

1 kanelbulle

1 ballerinakladdkaka

1chokladpralin

 

Brukar hetsa så mycket mer och så mycket onyttigare. Men nu är allt uppe i alla fall. När jag verkligen är sugen på att hetsa så dricker jag mindre vatten för att få i mig mer, men idag ville jag bara få upp allt så jag drack mycket mer för att illamåendet skulle komma fortare. skvallrar rätt mycket om att jag egentligen inte alls var sugen på att hetsa.

 

 

Måste berätta en lite kul sak. I dem där flingorna finns det yoghurtdragerade flingor som jag bara älskar och pappa som skulle äta sa..

Pappa: konstigt att det står att det ska vara såna här flingor i men så finns det inte en enda i paketet.

Jag: Ojj det var ju konstigt, typiskt att inte lägga i några

Syrran: Men det är ju bara för att du har handplockat varenda en i paketet

Pappa: jaha men det förklarar ju saken

Jag: hehehe (fan vad jag skäms)

 

Men måste säga att nu i efterhand är det lite småkul

 


Kommentarer
Postat av: L

Tack fina du, och desamma till dig!

Och jag måste säga att jag hatar att hetsa. Det är hemskt. Det värsta är nästan illamåendet som kommer efteråt, speciellt för mig som inte 'kan' spy. Hoppas dagen imorgon blir bättre! Kämpa på! Kram

2012-02-22 @ 17:48:04
URL: http://visomramlade.blogg.se/
Postat av: Percy

en fråga.. hur många kalorier räknar du med i intaget vid hets?

2012-02-22 @ 23:15:05
URL: http://butterflykisses.blogg.se/
Postat av: M

omg! jag brukar också hetsa ccrunhies :D med lättvaniljyoghurt haha.

2012-02-24 @ 18:23:03
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/
Postat av: Jande

det gäller precis samma för mig med sånna där flingor överdragna med youghurt i flingpaketet - alldeles för gott...

2012-03-04 @ 19:00:08
URL: http://striveaftercontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0