THINTHINTHIN PLEASE

ÅÅh, jag vill vara smaaaaaal!

 

Tränade bara ett pass på friskis idag eftersom jag inte pallade att gå ner på det andra senare. konstigt!

Aja maten går helt okej. Har tillåtit mig att äta lite mer nu för att inte hetsa. Försöker hålla mig under 1000kalorier om dagen i alla fall och förhoppningsvis mycket mindre. Måste nämligen få ut allt eller inget tänket. Måste sluta spy.. sist förstörde jag hela munnen nämligen. Har fortfarande massa sår kvar. död hud som lossnar hela tiden och jaa det var inte alls bra..

 

Jag vet ju faktiskt om att om man äter under 1000kcal om dagen och dessutom tränar så går man ner i vikt. Just nu börjar jag såhär och försöker skära ner allt eftersom men fortfarande tillåta mig olika saker. Jag vill verkligen INTE hetsa. Det förstör så jävla mycket.. Dock känner jag mig så otroligt jävla fet nu. Min mage är fortfarande uppblåst sedan sista hetsen som jag behöll, eftersom jag inte fick upp den. men det var ju ett par dagar sen..

 

Vågen vågar jag inte ens ställa mig på med vetskapen om att jag är otroligt jävla tjock och att jag försöker se resultat i spegeln först. Kan ju vara så att jag blir av med mer fett och bygger muskler oh då väger det ju mer.

 

Snälla.. jag vill bli smal! Men det är bara upp till mig att göra något åt. men som kampflicka. Som jag antar att alla har läst? Hon är sjukt jäkla fin och smal och hon äter ju faktiskt runt 1000kcal och tränar inte ens. Så då borde väl jag också kunna lyckas även om det tar lite längre tid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0