MMsport

Beställde hem lite småsaker från MMsport i slutet av förra veckan och det kom häromdagen.

 

Casein protein i smaken dubble chocolate almond.

Tyckte att smaken var helt okej, och den är perfekt att göra pudding på. Jag brukar ta 20g/portion och det blir ca 70 kcal. Så kan man ju välja själv om man vill blanda med mjölk eller vatten. Jag har blandat med hälften mjölk och hälften kaffe (men jag är ju en sucker för choklad och kaffe också)

Men det är proteinrikt och mättande, vilket är perfekt!

Jacked t3

Håller igång metabolismen trots lågkaloridiet och ökar fettförbränningen.

Mirakel nudlar, har inte testat dem än. recension kommer. Likaså på pastan jag köpte förra veckan.


Kommentarer
Postat av: Not On Top

Åh ser fram emot recension på mirakelnudlarna :P tips på tillagning o sådär.. har sådana i skafferiet som jag inte riktigt vet hur jag ska göra med :) det där för metabolismen lät ju super! synd jag är så paaank x) haha.. får kanske kika på det nästa löning ^^,

2012-04-13 @ 18:33:09
URL: http://notontop.bloggplatsen.se
Postat av: B

Dum fråga kanske men.. Vad är det för skillnad på kasein och "vanligt" proteinpulver? Eller är "vanligt" proteinpulver kasein? Lite lost när det kommer till kosttillskott.. :P

2012-04-14 @ 15:56:00
URL: http://missmuffintop.blogg.se/
Postat av: sofie

hehe okej då ska jag kolla in frukosterar tjejen:P Glömt hur hon ser ut! ... Funkar t3 tabletterna?

kram

2012-04-15 @ 20:37:46
URL: http://sofiehagman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0