Info

Godmorgon!

Har kört min vanliga morgonrutin med kaffe och ett glas pepsimax sittandes i sängen framför era fina bloggar.

Har ju inte bloggat på 2 dagar eller nåt men allt går kanonbra just nu. Har inte spytt eller riktigt hetsat sen förra fredagen utan ätit mer regelbundet och inte lika mycket samt tränat väldigt bra. Nu när jag går ner i vikt så vet jag att det inte bara är en massa vätska och jag klarar av det här.

Igår hade jag den bästa kvällen på länge. Jag och en kompis åt tapas ute. Hade inte ätit något på hela dagen för att spara mig. Restaurangen rekomenderade ca 5 små rätter me jag valde tre och det var räkor,kyckling och tre klyftor potatis. Vi åt till och med dessert men det kändes ok. För om jag slog ut det så blev det inte alls mycket och jag hade ändå Tränat två pass på gymmet, gått en promenad på en timma. sprungit 5km på löpbandet och powerwalkat en halvtimma.
Hur som så satt vi och pratade om allt möjligt och tiden bara flög förbi. Asså ååh jag är så jäkla glad att det gick så bra och att jag verkligen kunde njuta. Fast skulle självklart inte kunna äta så varje dag.

Dessutom väger jag mig inte på samma sätt längre. Jag använder mig bara av en våg som visar hela kilon och väger mig lite då och då men för att inte vara helt besatt liksom.

Ååh vad jag är glad att detta fungerar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0