Hjälp!

Gaaalet! Huvudet säger åt mig att göra så mycket , att inte sitta still, att jag är patetiskt som inte kom iväg på spinpasset och att jag är dum i huvudet som ens överväger att strunta i att träna när jag vet att jag ska iväg till en kompis och bli bjuden på middag idag som består av lax och potatismos...

...men grejen är den att huvudet vill så mycket men kroppen lyssnar inte, den orkar inte. Den orkar knappt ta sig ur sängen.

Att äta mer regelbundet har verkligen hjälpt mig att gå ner i vikt. Jag försöker äta tre mål om dagen men det måste ju inte vara mycket. Igår åt jag för 350kcal och tränade fyra timmar. Räknade ut att jag dem senaste fyra dagarna har tränat ca 13 timmar...

Jag har så mycket läskiga grejer planerade framför mig dem kommande dagarna.

Idag: bjuden på middag hos en kompis

Torsdag: myskväll med en kompis som ständigt måste köpa godis när vi ses. (har dock lärt mig att ta mer lagom)

Fredag: kryssning med brorsorna som bara snackar om buffeén hela tiden och drar skämt om att jag kommer äta mig av båten i princip... två frukostbufféer och en middagsbuffé är planerade.

Måndag: Moster fyller år och vi ska äta på ett ställe som inte erbjuder ett enda vettigt alternativ.. Jag tror jag dör!

Allvarligt talat. Jag är rädd!

Kommentarer
Postat av: Not On Top

åh när livet kommer i vägen. tänk att din kropp kan få lite vila, för att orka kämpa hårdare sedan! inte mkt man kan göra åt det som händer runtom, bara att göra det bästa och äta lagom av det som bjuds <3

2012-04-24 @ 11:05:23
URL: http://notontop.bloggplatsen.se
Postat av: drinkup

var lugn och gör det bästa utav situationen, undvik godis och drick te istället, håll dig främst till salladen på buffén och om det skiter sig - var lugn, det kommer fler dagar! du höjer bara metabolismen lite, sedan kommer det gå finfint <3

2012-04-25 @ 07:30:24
URL: http://drinkupbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0