Helvetes jävla skitfan

Är hemma hos pappa nu igen efter att ha bakat bullar hos mamma. NEJ jag tog inte ens och smakade en tugga, tog inget alls faktiskt.

Men jag har ÅNGEST.

dels för att jag körde på ett traktorsläp när jag skulle backa ut från vår uppfart (VAFAN STÄLLER DEM SIG DÄR FÖR???) så nu pryder ett litet rött märke våran blåa bil och lacken lossnade, undrar om pappa kommer döda mig??? isåfall har jag inget emot det.
..och dels för att jag tog ett par tuggor på en kladdkaka visserligen inte alls mycket, men jag hade kunnat hålla mig ju. aja jag slutade ju i alla fall självmant så jag antar att det inte gör något.

Åhh jag mår dåligt :/ jag har förstört våran bil!!! helvetes jävla fan asså. det hade varit mer okej om det bara blev en buckla men nu gick ju lacken av också, vilket betyder att den kommer rosta om man inte gör något åt det. FANFANFAN jag har problem... hur lindrar jag vanligtvis ångest, jag hetsar. Men det är inte värt det. Jag orkar inte. åååååhhhhh
Måste dra ner och träna snarast, annars vet jag inte var detta slutar..

Kommentarer
Postat av: A

Skit i kladdkakan! Du har ju varit grym hela veckan så det är okej. Det jämnar ju ändå ut sig i längden.

Vet att det ibland känns som att det hjälper att hetsa, men du kommer nog få ångest över det sen, så ta någon frukt om du är sugen på något!

Det löser sig med bilen, det är ju inte som att du bestämde dig imorse: Idag ska jag backa in i traktorsläp!

Försök förklara det bara, det går nog att laga. Hoppas din pappa inte blir för arg. Det var ju inte med flit. Kram!

2012-04-03 @ 14:44:02
URL: http://bbbilly.blogg.se/
Postat av: Hungrigare

Svar: Åh tack för din fina kommentar!

Ber om ursäkt för sent svar, kram! <3

2012-04-03 @ 16:31:11
URL: http://hungrigare.blogg.se/
Postat av: S

det blir säkert bra ska du se! :)

kram

2012-04-03 @ 21:52:42
URL: http://kilogram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0