Godmorgon

Hej på er fina ni, Såg att prenumeranterna ökat medans jag har varit borta och det är ju superkul.

Påsk är ju påsk = det har gått skit för mig

Men i söndags ryckte jag upp mig och började lägga upp strategier och planera och jaa sådär som man brukar göra för en omstart ni vet. En sån som alltid misslyckas ett par dagar senare Försöker peppa mig så gott det går.

I söndags fastade jag och tränade en timma med rockringen
Igår åt jag ett äpple och en burk kvarg, gjorde en supergod röra med kakao, lite jordnötsmör, kaffe och stevia. Det blev helt fantastiskt gott faktiskt. Tränade även ett spinpass, ett medelpass och var ute och gick i 2 timmar.

Idag vet jag inte riktigt hur det blir. Ska ner och går på något pass vid 12 vet inte om det blir step eller medel och sen till min stora glädje så har jag bokat in ett spinpass på 70 min med en av favvoledarna så det blir nog super hoppas jag.

Har beställt lite produkter från mmsport som kommer med posten snart också. Blir nog super!! Visar när det kommer.


Kommentarer
Postat av: J

Påsken måste ju vara varje ätstörds mardröm. Skönt att det är över nu. =) Är det roligt med step-pass förresten? Jag har nog aldrig vågat gå på det.

2012-04-10 @ 10:57:21
URL: http://emptyispure.blogg.se/
Postat av: drinkup

ja det är så fruktansvärt skönt att påsken äntligen är över nu!! låter ändå som att det har gått bra för dig med upp-ryckningen haha :)

2012-04-10 @ 16:40:06
URL: http://drinkupbaby.blogg.se/
Postat av: N

Ååh, skulle du inte kunna lägga upp receptet på den kakaoröran? Choklad, kakao... det är så jäävla svårt att hålla sig borta från, så om det finns något nyttigare så måste det ju testas ;)



kraam!

2012-04-10 @ 23:19:38
URL: http://justwantperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0