En bra dag

Heej!

Har lagt mig tillrätta i sängen nu och tänkte kika på bla, top model och nya avsnittet av supersize vs superskinny som borde komma upp om en stund.

Dagen har gått bra idag också som tur är. Försöker fortfarande peppa mig som sjutton för att det inte ska gå åt helvete ytterligare en gång.

Pappa har köpt en ny blender nu eftersom jag har tjatat så mycket så jag gjorde en smoothie idag till lunch, gjorde den lite tjockare i konsistensen eftersom jag hellre kände för att äta med sked men god blev den.
gjorde den på 1dl laktosfri mjölk, tre skedar kvarg, 1 liten banan och lite blåbär. Åt ett äpple till det också.

Till kvällsmat åt jag en burk kvarg med den där kafferöran som jag åt igår. Så sjukt god. Är faktiskt nöjd.

Dessutom blev det: 1 step pass, 1 spin pass 70min och 2 timmars promenad.

Kommentarer
Postat av: anna

Så jäkla duktig !!

2012-04-11 @ 10:08:40
URL: http://villblismal.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kolla du på Superzise vs superskinny på tv eller på datorn?

2012-04-11 @ 15:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0