En bra start på dagen

Kom precis hem från friskis. Skulle ju egentligen haft prov idag men tog fel på en vecka (bra där) så jag hade en massa tid nu att antingen plugga eller träna och vet ni..? jag har hunnit med både och!

45 min plugg i morse

30 min promenad till stan
1 puls/medel pass
30 min hem från stan


Köpte med mig cola light och sockerfria tuggummin hem, tanken var att jag skulle hitta lågkalori sylt i jordgubbsmak, men dem hade bara hallon.. Visste ni att jag verkligen hatar hallon? kan inte ens smaka utan att bli äcklad och grimatisera.

Jaja ska väl göra lite vettiga saker innan jag beger mig neråt stan igen för ytterligare ett pass. Måste dessutom köpa nytt hänglås och vattenflaska, om jag inte har något sånt hemma. Glömde det på träningen igår tyvärr.

Kommentarer
Postat av: J

svar: Åh vad avis jag är på att du kunnat träna så mycket. Men vad är det för problem du har? Också benhinnorna o vad gör du åt det? =)

2011-11-09 @ 15:57:38
URL: http://emptyispure.blogg.se/
Postat av: M

sv. Hahah, jo. Smakar nästan lite bittert. Men teet blir godare då!

2011-11-09 @ 16:00:06
URL: http://storlekzero.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0