IN/UT

IN

Middag: En halv potatis, 1/2 laxfilé + lite gurka och tomat


UT

20 min på crosstrainern

30 min på löpbandet (som idag blev promenadband)

30 min på motionscykeln


Ligger i underskott idag igen som tur var. Middagen hamnade på mindre än 150 kalorier så det är nästan som drinkarna då. Men jag måste säga att det kändes både bra och dåligt efter maten.
Bra för att jag genast mådde mycket bättre och fick mer ork.
Dåligt för att jag egentligen bestämt mig för drinkarna tills imorgon.


Men på gymmet idag orkade jag knappt något och jag har varit jätteseg, kroppen skrek verkligen efter näring så det var behövligt. Men jag struntade i drinkarna till frukost och lunch eftersom jag inte visste om jag skulle äta middag. så det var ju tur.

Imorgon tänker jag skriva ut min vikt här i bloggen, har ju faktiskt ett ganska positivt resultat redan nu fast det är kanske mest vattenvikt men det är mindre i alla fall.


Kommentarer
Postat av: c

sv. mjaaa.. så duktig är jag verkligen inte x) det händer att jag vräker i mig också!

2011-05-05 @ 22:52:41
URL: http://dreamingforawhile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0