Torsdag

Hej
Tänkte bara säga att jag lever (tyvärr)

Har massa i skolan som jag bara försover mig till, och som bara blir så jävla jobbigt eftersom jag kommer sluta upp med typ flera prov och inlämningar på en vecka.

Imorgon åker jag till göteborg med bästis. Vi ska shoppa, testa på utelivet och träffa en gammal vän som bor där och som vi kommer att sova hos. Kommer bli supermysigt!

Har kommit på att om jag inte börjar satsa hårt på att bli smal nu så kommer jag inte hinna tills innan jag ta studenten och det var ju det som var meningen. Så nästa vecka ska ni få se på grejer. Jag ska ge allt!

Kommer förmodligen inte blogga mer förrens på söndag.

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: elli

usch påminn mig inte om studente, får ångest.. bara tre månader kvar! men hoppas du får det trevligt i gbg iaf! <3

2011-03-03 @ 23:53:21
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0