15 juni



Vaknade för ca 30 min och kan inte somna om, är jätte täppt, snälla säg att jag inte ska bli förkyld eller nån sån skit, vill verkligen träna nu när jag kommit igång med det!

Klockan är inte alls mycket och jag är redan jättehungrig, funderar på om jag ska gå ner och äta något eller om jag helt ska strunta i det. Äh någonting kan jag väl gå ner och äta, det sätter ju igång förbränningen i alla fall.

Vi åker om ca en timma och det kommer bli mycket att gå idag när vi ska gå i ullared, fast jag räknar aldrig sådan förbränning i alla fall eftersom det inte känns som när man har tränat, så det blir nog en sväng på gymmet när jag kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0