Boriiing

var tvungen att ge mig ut med bilen en stund för att bara få vara. vill vara ifred.
Dem här två dagarna har varit så jävla tråkiga att jag undrar varför jag inte dött än. Jag vill inte ha det såhär, inte alls!
jag orkar inte göra något, men samtidigt orkar jag inte att inte göra något heller. Jag låter ju helt störd.

Jag tycker att det är lättare att strunta i mat när jag går i skolan än när vi är hemma och har lov faktiskt. Nu är jag ju sysselsatt halva dagen. En kompis kommenterade iofs idag att jag MÅSTE äta lunch.. uakk! skollunch FY VAD ÄCKLIGT! och mamma sa idag att jag har förlite underhudsfett bara för att jag frös konstant i över en timma, trots två filtar och en morgonrock. Aja. Det är bara att kämpa på jag är ju föfan tjock!! jag ska gå ner i vikt.

Slutdiskuterat!

(och en jävla massa utropstecken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0