This is such a mess


Har insett hur gärna jag skulle vilja ha det där pillret.

Idag är jag inte stolt över mig direkt. Det blev mycket mat men inte en sån där hets där man bara trycker i sig.

Dagen började ju som sagt med chokladkesellan som var helt ok. Riktigt god. drog till mormor senare och fikade litegrann, kände att det var ok det med faktiskt ( för första gången på länge, adventsfika liksom)

men sen blev det middag på olearys och sedan hem till brorsan där jag åt choklad ur tomtehuset vi har där
(en tradition vi har i familjen) och tittade på julkalendern. faktiskt riktigt mysigt.
När jag kom hem tänkte jag hetsäta på riktigt eftersom "det var lika bra att passa på" tog fram en macka oh tuggade men svalde inte för jag mådde så jävla illa. Så fick springa ner och spy direkt och det gick så enkelt! Så jävla skönt. Har ju inte spytt på en vecka ju. Eller ahh det rekordet är brutet nu.

Aja, bara att acceptera. Eller Nej! jag är äcklig.. Äckliga jag, att man inte kan tänka lite innan man börjar tugga. åååh idiot!

Börjar få exrem julångest nu med, kommer inte kunna ha någon som helst kontroll då, inte på samma sätt i alla fall. varenda dag innebär ju gottigheter,fika,mat, julbord osådär.


Usch!

Kommentarer
Postat av: Little J

Hej, får jag fråga vilken stad du bor i? Eller jag tror att jag vet, men är inte säker :P

2011-12-05 @ 22:03:31
URL: http://minimalistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0