ÄCKLIGA ÄCKLIGA ÄCKLIGA JAG


3/4 delar

2 rader

2 rader

10 bitar? max

ca 5 bitar

6 st

+ ett tunnbröd med mängder av nutella och lite jordnötsmör.
3 pasta skruvar och 2 tuggor snitzel(stavning?)
4 minitomater
1 dröm
1 hästsko

DET KÄRA NI, DET VAR NOG ALLT?


Äcklig? ABSOLUT

Innan vågade jag inte ens dela med mig av vad jag åt eller ens säga att jag åt för jag skämdes så mycket. Okej det gör jag fortfarande men försöker i alla fall att skriva ner. det är jobbigt att visa att jag ens äter.

Pappa satt och log vid middagen och jag bara ?? varför ler du? vet ni vad han sa? " 75 % av pizzan är borta" tack för påminnelsen 75% av pizzan SKA bort. men det sa jag ju inte..

För pappa trollar jag bort pizzan genom att äta upp den, för mig trollar jag bort pizzan genom att spy upp den. Allt spolades ner som vanligt.. JAG HATAR MITT LIV!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0