Onsdag



Vågen pekar neråt för varje dag som går och det känns underbart. Kom på att jag inte gjort någon riktig viktuppdatering den här veckan och jag väntar med ett sånt inlägg tills på måndag tror jag. men idag visade vågen 60.2 kg vilket betyder att jag när som helst kan få se 5an på vågen igen.. kommer kännas underbart i alla fall. Hoppas bara inte att lunchen förstör så att jag inte får se den imon, för jag hoppas få se den imon.

Så idag ska jag motionera bort exakt allt jag äter under lunchen, jag MÅSTE ligga på minus idag. Om man räknar igenom veckan hittills så ligger jag på minus för båda dagarna om man räknar ihop och det kan det fortsätta med.
Tur att det tar 50min att gå fram och tillbaka till lunchstället i alla fall för då bränner jag av ganska mycket från den i alla fall.

känns så konstigt när ni alla skriver att ni ska till skolan varje dag och jag inte gör något vettigt utan bara sitter här i min morgonrock tills klockan är jättemycket. Inser hur jävla gammal jag känner mig också..

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Belle

Jag förstår hur du känner! Känner mig också jävligt gammal, var liksom nästan två år sedan jag gick i skolan :s

2011-08-24 @ 13:29:35
URL: http://throwitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0