Are we gonna kick ass?



Lite smått ångest över att jag inte har rört på mig ett dugg idag

Lite smått ångest över att jag inte tar tag i plugget som jag  MÅSTE göra

Lite smått ångest över att tonfisken råkade ligga i olja och inte i vatten

Lite smått ångest över att läsa era fina bloggar medans jag är totalt värdelös.



Ähh jag sopar tankarna under mattan. Jag har faktiskt kalorimässigt klarat av den här dagen också och dessutom är jag mätt av tonfisken så det känns bra, ska ut och gå lite senare med mamma i alla fall och kanske bara kanske så tar jag en vända på motionscykeln senare, men vill ju helst vara själv då så isåfall blir det väldigt sent.. njaa får se


Ikväll är det Supersize VS Superskinny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0