Jag skäms, men nu är jag tillbaka!



Nu är det dags för mig att börja skriva här igen.
Jag har verkligen saknat att kunna kladda ner ett par rader på bloggen.
Jag kom inte alls ifrån min ätstörning genom att sluta blogga, jag gick däremot upp i vikt, mådde sämre och kände mig helt ensam istället.

Nu kör jag om på ny kula. för jag orkar inte ha det såhär längre. Jag vill inte vara fet.

Även om jag gått upp i vikt så har jag omvandlat väldigt mycket fett till muskler eftersom jag tränar ganska mycket. Jag är så otroligt glad att jag inte slutade träna bara för att maten gick sämre.

den här veckan har jag tränat ca 15  timmar varav 4 av dem var idag. Igår hade jag en vilodag och gosh! träningsabstinens fick jag. Jag satt istället med handen i ett crunchy flingpaket i princip hela dagen och tänkte på hur patetisk jag var.

Men nu tänker jag ge gärnet i alla fall. Jag SKA bli smal och jag SKA klara av det här.



Kommentarer
Postat av: Nina

Kul att du ska börja skriva igen :)

2012-02-10 @ 22:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0