Dissar vågen

Godmorgon

Kunde inte somna inatt så vid tvåtiden tog jag mitt täcke och la mig framför tvn för att titta på cityakuten. Kom ihåg när jag var helt besatt av det programmet och gick upp varje natt för att inte missa ett avsnitt. ställde liksom klockan en helt vanlig skoldag för att hinna upp och kolla på avsnittet.
Så ja vad ska man säga, hade ju självklart redan sett avsnittet och somnade i soffan en timma innan jag gick in och kunde fortsätta sova i min säng istället.

Överväger hela tiden om jag ska väga mig, men försöker att undvika den ångesten som det ofta framkallar. Dessutom intalar jag mig att ingen ändå skulle märka om det råkar stå -1hg sen gårdagen osv. Det står ju inte skrivet i pannan vad jag väger direkt, utan man ska ju SE skillnad inte bara veta att det är skillnad.

Vaknade för drygt en timma sen och har myst ner mig i min bekväma fåtölj, fotölj?? vafan STOL! och tänd ljus medans jag druckit en kopp kaffe och ett glas c-vitamin. Ska träna lite här hemma till en dvd som mamma fick i julklapp ( men inte ens öppnat än.. typiskt henne) som verkar bra samt göra några övningar jag såg i en tidning.

sen sticker jag iväg till mormor en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0