78kronor tur och retur



Fattar ni vad billigt det var för mig att åka både fram och tillbaka till Göteborg. Hade supertrvliga dagar med en av mina bästa vänner. Blev shopping, lunch på slimfood, myskvällar och en massa prat. Supertrevligt. För mycket mat bara...
Men det är bara att ta tag i det igen. Jag kan ju inte göra misstag ogjorda. Men jag kan göra bättre nästa gång och välja bättre. Måste lära mig det.
Fattar ni vad irriterande. Tog två till nu för en stund sen och hoppas på bättre effekt tills imon.

Idag har jag i alla fall fastat. Det är bra!

Promenerade 50min och rockade rockring i en timma till andra avenyn.

Tror jag byter om och kryper ner till ytterligare några avsnitt av andra avenyn. Längtar tills imon, vill göra rätt för mig igen så att jag slipper känna mig så misslyckad. Mer träning imon.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Percy

Vars bor du då?

2012-02-22 @ 11:46:18
URL: http://butterflykisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0