Tunneln är inte längre bäcksvart



Shit vilken ångest jag fick igår. Jag la mig under täcket och stirrade i tre timmar och kände mig helt jävla hopplös innan hhallonpuss messade och frågade hur de var med mig. Hon fick mig att komma ur mitt ångest krypin och knata ner till henne för att prata ett par timmar.

Hon fick mig på så mycket bättre humör och att jag kan prata med henne om precis allt och vet att hon verkligen förstår vad jag menar är så otroligt skönt. Hon är inte en av dem som klappar mig på axeln och säger att jag ska kämpa lite hårdare så blir allt bättre. Hon vet ju lika väl som jag vilket helvete det här kan vara..

Måste bara få säga att jag tycker synd om er som inte får möjligheten att lära känna den här underbara människan <3 Hon betyder så otroligt mycket för mig.

Kommentarer
Postat av: a

bäst är du <3

2011-11-16 @ 11:14:26
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/
Postat av: WB

Härligt att du lärt känna henne då :D

Mmm, okej. hur mår du nu? kram!

2011-11-16 @ 18:48:16
URL: http://whatisbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0